سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرگ از زندگی پرسید :

این چه حکمتی است که باعث می شود تو شیرین و من تلخ جلوه کنم ؟

زندگی لبخندی زد و گفت :حقیقتهایی که در تو وجود دارد ،

دروغهایی است که در من نهفته است ...

زندگی  قصه مرد یخ فروشی است که پرسیدند :

فروختی ؟ ...

گفت : نخریدند ، تمام شد ...

همیشه به یاد داشته باش که به یاد داشته باشی

هرآنچه را که شادمانت می کند

و همیشه به یاد داشته باش به فراموشی بسپاری

هرآنچه را که اندوهگینت می کند .

 خداوندا ...

 تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است

 


نوشته شده در  جمعه 90/2/16ساعت  11:45 صبح  توسط راحیل 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
1391
دلم شکست
احساس
لحضه ی تلخ
دلم گرفته...
بارون..
چگونگی مقابله باتنهایی
اعتماد به نفس چیست؟
راهنمای خودیاری مقابله با استرس
آیا میدانید؟
(EQ) هوش هیجانی
چند جمله
آرامش ذهنی
انرژی مثبت
بهسازی حافظه
[همه عناوین(39)]